THEY WILL READ YOU BLOG.JOIN HERE!!

13 April, 2008

ADI PUTRA GENIUS MATEMATIK



Adi putra Abdul Ghani ketika berusia 6 tahun telah menjadi genius matametik yang luar biasa, berupaya menyelesaikan permasalaan matematik malah mampu mencipta formulanya sendiri.
Dikala rakan-rakan sebayanya sibuk menulis angka 1 2 3 dan mewarnakannya tapi Adi sudah mampu menyelesaikan soalan matematik yang susah dengan mudah.Kita mengimbas kembali kembali kebolehan yang sama yang ada pada Sufiah Yusof..
Peristiwa ini kita jadikan iktibar agar tidak berulang kembali...
Keupayaan Adi Putra mula dikesan oleh bapanya sejak dia berusia 5 tahun lagi,
harapan kita agar kelebihan adik kita ni tidak disalah guna oleh pihak-pihak yang nak mengambil kesempatan.Walaupun adik Adi Putra ni genius tetapi dia tetap insan biasa...doa yang terbaik utk Adi..


ADI PUTRA BANTU POLIS

Adi Putra juga dikatakan mempunyai kelebihan deria keenam atau gerak hati,
pihak polis juga ada meminta bantuan Adik Adi Putra dalam kes Sharlinie..
Adi Putra menunjukkan satu lokasi di Ulu Yam Gombak yang didakwanya seramai 5 orang di mana tempat mereka menuntut sejenis ilmu tetapi bukan tempat Sharlinie dikurung..
Setelah meninjau tempat tersebut selama 2 jam, Adi mengarahkan semua orang turun.Namun dipertengahan perjalanan dia berhenti sambil menunjukkan satu kawasan,
apabila disuluh kelihatan perkataan "Media" dan satu lukisan di atas tanah yang tidak difahami.Adi mendakwa tulisan itu dibuat oleh penculik untuk menunjukkan rasa tidak puas hati kepada media yang melaporkan tentang kejadian penculikan Sharlinie.
Hujan yang mula turun menamatkan operasi pencarian hari itu.
Kita sama-sama berdoa agar adik Sharlini dan Adik Asmawi dapat kembali kepangkuan keluarganya.

Adi Putra kini berusia 9 tahun


Ibu Adi Putra yang tak kedekut ilmu ada juga memberi tips antara surah Al-Quran yang menjadi amalan ketika mengandung Adi Putra,3 surah Al-Quran tersebut ialah:

1.Surah Yusuf.
2.Surah Maryam.
3.Surah Lukman.

Ibu-ibu yang mengandung.. apa lagi amalkan lerrr... insyallah...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

i wonder if he might end up being a 'gigolo'.Like what Sufiah did.-_-"